Επικοινωνία: Ρουμελιώτης Χρήστος, Κυκλάδων 22, Αθήνα 11361. Τηλέφωνο: 6973 021 194 και e-mail : novus.sales@gmail.com
Ξεναγηθείτε στις ενότητες: Business is pleasure
Groups and meetings & Mini hotel service guide
To 99% φωτό είναι του Χρ. Ρουμ. και αντιπροσωπεύουν
την φιλοσοφία του για τα μεταδιδόμενα. Το Blog είναι μία αφαιρετική παρουσίαση του ξενοδοχείου Negroponte Resort Eretria 5* . (Σημείωση: Το ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ανακρίβειες, και τα μεταδιδόμενα γενικά μέσα από αυτό).

Welcome

Αυτό το blog (2007-2010) δημιουργήθηκε από κέφι. Έχει σκοπό να προβάλλει κάθε τι ξεχωριστό, ονειρικό που έχει σχέση με την Εύβοια [NEGROPONTE] και την αλληγορία της «To Negroponte Resort Eretria 5*» της. Κάθε φορά λοιπόν που θα παρουσιάζεται η ευκαιρία οπτικά, θα ακολουθεί και η γραπτή της τεκμηρίωση (φωτολόγος). Δεν είναι εύκολο. Ευκαιρίες έχουν δοθεί πολλές στο παρελθόν και από κει θ’ αντλήσουμε ιδέες. Το υλικό θα είναι όσο γίνεται πιο πρωτογενές και δωρικό. Είναι ανοιχτό σε συνεργάτες. Τι κρύβεται όμως πίσω από αυτή την προσπάθεια; Μια άκρατη φιλο-πονία; Μια φιλόδοξη ματαιοπονία; Μια άσκοπη φιλοδοξία; Μια άτοκη ονειρο-π(ό)ή(ώ)ληση; Ένας ανεκπλήρωτος επαγγελματισμός; Ένας φιλότεχνος ερασιτεχνισμός; Ένας ερωτικός ρομαντισμός; Μια διαφημιστική εκστρατεία; Ένας άκρατος ενθουσιασμός; Ένας υπέρμετρος εγωισμός; Ή μια υπέρμετρη ευφορία; Ή ένα εκχύλισμα ψυχής για την Εύβοια; Δεν γνωρίζω ακριβώς… Αυτό που ξέρω είναι ότι εδώ και πολλά χρόνια υπηρετούμε ένα θεσμό που λέγεται «τουρισμός» και αυτό που νιώθω είναι ότι έχω εθιστεί [μαζί με πολλούς άλλους υποθέτω] σε μία διαδικασία προσφοράς «ΕΥ ΖΗΝ» εις τρίτους έναντι ποικιλόμορφων τιμημάτων και είμαι σίγουρος ότι συναδελφοί μου στο χώρο αυτό προσφέρουν εκ βαθέων ό,τι ευγενέστερο διαθέτουν. Ο "εθισμός" είναι βαθύς και αγγίζει τη ψυχή και τη φαντασία. Γίνεται όνειρο που κρύβει κάτι το εξαιρετικό, προσδοκόμενο ή μη. Ένα όνειρο που αρχίζει και τελειώνει εκεί που η δημιουργική ικανότητα του ανθρώπινου παράγοντα συνδυαζόμενη με τις φυσικές ομορφιές μπορεί να παράγει ένα «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ HOTEL LIFE STYLE» που μπορεί να προσφερθεί άτομικά ή συλλογικά στους καταναλωτές.
Δείτε εδώ μικρά ρεπορτάζ από διάφορες εταιρικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο Negroponte Resort Eretria 5* κατά τη διάρκεια του έτους 2008
.
Ενδιαφέροντα ιστορικά και άλλα στοιχεία για την Ερέτρια εδώ και στιγμούλες από το Negroponte Resort Eretria 2008 εδώ

Flirt of Time and Eretria 2nd

Some 20 critical points (of view)!
1. Να μπει ένα κεντρικός στόχος πως θέλουν οι κύκλοι να δουν την Ερέτρια σε ένα χρόνο σε πέντε, σε δέκα χρόνια πχ :
2. Η πιο καθαρή πόλη της Ελλάδος από την είσοδο μέχρι τη έξοδο από τη θάλασσα μέχρι τον Όλυμπο.
3. Μοντέλο σηματοδότησης αρχαιολογικών χώρων, αξιοθέατων, μνημείων, δρόμων, κτηρίων, παραλιών, αρχαίου και νέου λιμανιού με έξυπνες πινακίδες με συνεχή συντήρηση. (το κράτος έχει αποδειχθεί ανίκανο σ’ αυτόν το τομέα)
4. Θέσπιση σηματοδοτημένων κυκλικών αρχαιολογικών περιπάτων με μονοπάτι + δρόμο + πάρκιν + ποδήλατο με όνομα πχ. «Η Ερέτρια του ποδηλάτου» με κύριο χαρακτηριστικό τη σηματοδότηση, τη πληροφόρηση, τη καθαριότητα των 29 αρχαιολογικών σημείων που την κοσμούν.
5. Να θεσπιστεί «Δρόμος των κωπηλατών» με βάρκα και γιορτή των διχτυών με αναβίωση θαλασσινών επαγγελμάτων και σπορ για να προωθηθεί και η ιδέα της μαρίνας. Να εφευρεθούν events για όλο το χρόνο.
6. Να θεσπιστεί μονοπάτι περιπατητών «Μικρός Όλυμπος»
7. Να θεσπιστεί ποδηλατικό διπάτι (για δύο) «θερινός παραλιακός περίπατος» με κατάλληλη σηματοδότηση.
8. Να θεσπιστεί περίοδος πχ πριν τις αποκριές μία βδομάδα αναβίωσης σχολείου παραδοσιακών επαγγελμάτων.
9. Ένα προς ένα όλα τα αρχαία στοιχεία πχ το καλαμάρι στα νομίσματα της Αρχαίας Ερέτριας να σηματοδοτήσουν ανάλογες γιορτές με πανελλαδικής εμβέλειας που να παίρνουν μέρος όλες οι γαστρονομικές μονάδες της Ερέτριας με τον ένα ή το άλλο τρόπο.
10. Μοντέλο αξιοποίησης αρχαιολογικών μνημείων και ευρημάτων, μοντέλο αναβίωσης μιας Φιλοσοφικής Σχολής με πρότυπο το Μενέδημο και ανάδειξη της πόλης σε Παγκόσμιο Κέντρο Φιλοσοφικών Αναζητήσεων Συνεδρίων κλπ.
11. Μοντέλο σεβασμού με περιβαντολογικά έστω και μικροέργα προς υποστήριξη των οικονομικών μονάδων της πόλης δηλαδή των ξενοδοχείων και άλλων καταστημάτων εντός και εκτός λιμανιού με παγκάκια και αλλού.
12. Παρότρυνση των οικονομικών μεγαλο-φορέων της περιοχής να υποβάλουν προγράμματα εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης με χρονοδιαγράμματα υλοποίησης. Μελέτη για ίδρυση μιας βραχύχρονης τουριστικής σχολής.
13. Σταδιακή χρονοδεσμευτική ανάδειξη και αξιοποίηση κάθε μνημείου ή κτηρίου, κάθε ίχνους ιστορικής μνήμης.
14. Επέκταση του θεσμού του Αρχαιολογικού Μουσείου ως Σχολείου και άνοιγμα σε όλα τα σχολεία της χώρας και πχ μιας άλλης Ευρωπαϊκής χώρας ως μοναδικός τρίγλωσσος μουσειακός εκπαιδευτικός χώρος.
15. Έκκληση για «υιοθέτηση» σε πρώτη φάση από γειτονιές όλων των δημόσιων χώρων πάρκων με σκοπό τη προστασία και τη φροντίδα τους από καταστροφές ασχήμιες και σκουπίδια. Κίνητρα.
16. Έκκληση για εθελοντές καθαριότητας επί ετησίας βάσεως. Συντονιστής και Υποστήριξη ο Δήμος με όλα τα μηχανικά μέσα βάσει προγράμματος. Να φανεί η Διαφορά με τους γείτονες Δήμους ή να τους καλέσει ο Δήμος να κάνουν το ίδιο της Χαλκίδος και Αυλίδος συμπεριλαμβανομένης. Να μπει μπροστά ο Δήμος και οι κύκλοι και να αποτελέσουν παράδειγμα. Να πιεστούν κράτος, δημόσιοι φορείς, μεγάλες τεχνικές εταιρείες ή ιδιώτες που βλάπτουν το περιβάλλον, που καθυστερούν, που προκαλούν ασχήμια. Να θεσπιστεί το «Μάτι της Φύσης» που τα βλέπει όλα το «Αυτί του Χρόνου» που τακούει όλα και όχι μόνο τα γράφει και τα καταγγέλλει αλλά το χειρότερο γιαυτούς τα υποβάλλει στους «κύκλους» που αναλαμβάνουν αυτοί να «τραβήξουν αυτιά» με παραστάσεις, διαβουλεύσεις, πειθώ. Κανένας μα κανένας δεν έχει το δικαίωμα να εκθέτει τη πόλη – κράτος ή τη «πορεία» της υδάτινη ή γήινη και αν είναι αυτή. Να θεσπιστεί κώδικας επικοινωνίας και συναίνεσης Δήμου και καταστηματαρχών.
17. Να γίνει μελέτη στροφής μέρους των τουριστικών παραγόντων της πόλης-κράτους στον πολιτισμικό, φυσιολατρικό πολιτισμό, τον γαστρονομικό, τον αρχαιολογικό τον ορειβατικό, τον περιπατητικό, τον θρησκευτικό, τον αθλητικό ναυτικό και σε συνεργασία με γείτονας δήμους. Η σύνδεση του πρωτογενούς τομέα με το τουριστικό προϊόν και τα δίκτυα διακίνησής τους ακόμα και στη πηγή δυνητικών καταναλωτών με κάθε μέσον είναι δύσκολος βέβαια αλλά όχι άπιαστος στόχος. Να καθιερωθεί κάποια μορφής μεγάλης εμβέλειας έκθεση.
18. Να γίνει έκκληση στις πνευματικές αρχές της πόλης, νομαρχία, τις δημόσιες αρχές, τους φορείς, τις ΜΚΟ και όποιος καταλαμβάνεται από φιλότιμο και ενέργεια να συνδράμει σ’ αυτήν την προσπάθεια.
19. Να δημιουργηθεί δυναμική ηλεκτρονική υποστήριξη (site, blog) των κύκλων αυτών με on line ενημέρωση.
20. Ανεβαίνοντας στο είκοσι της σκάλας από δω ψηλά ο Γιάννης Σκαρίμπας του 1918 αν ξαναρχόταν στην Ερέτρια, θα απεύθυνε αυστηρή προειδοποίηση «σε άχρηστες και κουρασμένες αρχές» και σ’ αυτούς που «περνούν κοτσάνι μέσα στην ατέλευτη ραστώνη τους στα απόσκια» αν δεν συμφωνούν με τα παραπάνω τουλάχιστον να μην μπουν εμπόδιο σ’ αυτούς που θέλουν να δουν καλλίτερη την Ερέτρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλικ εδώ για να δείτε τη συνεδριακή δραστηριότητα διαφόρων εταιρειών κατά το 2008 στο Negroponte Resort Eretria 5*

FIND A JOB IN CAREER JET

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

1. Links με δραστηριότητες εταιρικών πελατών του Negroponte Resort Eretria 5* κατά το 2008.
2. Links για την Ερέτρια.
3. Links με την καμπάνια του Negroponte Resort Eretria 5* "Business is ...pleasure"
4. Το Negroponte Resort Eretria 5* είναι μια αλληγορία της Εύβοιας!
5. H λέξη "Negroponte" αποδίδει τη Χαλκίδα και την Εύβοια την εποχή της κατάκτησής τους από τους Ενετούς και είναι κατά μερικούς μια αλληγορία του Εύξεινου Πόντου - Μαύρης Θάλασσας. Διαβάστε εδώ το άρθρο της Francoise Levaire.