





Ήταν μια ευχάριστη 1+1 «νοέμ» μέρα (17+18/11/2009) που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από το καλοκαιράκι. Η θάλασσα γαλήνια και απολαυστική έτοιμη να φιλήσει και τα πόδια των όποιων την πλησίαζαν να της πουν μια κουβέντα! «Έτσι είμαι γω, σαν να έλεγε, αγριεύω συχνά, αλλά δεν το κάνω από κακία. Είναι και αυτό μια προστασία δικιά σας. Απορροφώ μια περίσσια ενέργεια που ξεχύνεται από τους ουρανούς που τη φοβάται και ο ίδιος ο θεός μερικές φορές. Γενικά όμως νομίζω ότι είμαι πολύ χρήσιμη στους ανθρώπους… Love me !»
Εν μέσω λοιπόν μιας ιδανικής χαλαρωτικής ατμόσφαιρας οι ανθρώποι του Negroponte Resort Eretria είχαν το πλεονέκτημα να «καθίσουν στο θρανίο» να ακούσουν από τον εκφραστικώτατο Νίκο Τράντο, ψυχολόγο εκπαιδευτή προσωπικού ξενοδοχείων να τους μιλάει για το «ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ» πρέπει να γίνει ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών μια μονάδας πέντε αστέρων σαν το NEGROPONTE. Το ζήτημα αυτό συνδέεται άμεσα με τους ανθρώπους οι οποίοι ως δεδομένοι και μη στο χώρο θα πρέπει να βάλουν ως στόχο την αυτοβελτίωση και την επιτυχία αλλά και από τον ξενοδόχο να διαθέσει τα μέσα…
Λέξεις και εκφράσεις όπως «Επιτυχία» «δημιουργικότητα» «αυτοκριτική για το που έκανα λάθος να το διορθώσω» «θέλω να δώσω έστω και +1% παραπάνω στον πελάτη» «νάχω στο νου μου την πώληση» «να έχω έτοιμες προτάσεις» «να καλλιεργώ κατάλληλο λεξιλόγιο» «να αφουγκράζομαι τον άνθρωπο-πελάτη» να συμπεριφέρομαι με "ευγένεια", "φιλικότητα" και άλλες πολλές ηχούσαν επί ώρες στην ατμόσφαιρα τις δύο αυτές μέρες και ασφαλώς άρεσαν και προβλημάτιζαν τόσο εργαζόμενους όσο και ξενοδόχο που ήταν παρών. Ο εκπαιδευτής που έτυχε να είναι και πελάτης του ξενοδοχείου σε ανύποπτο χρόνο υπογράμμισε ότι έμεινε πολύ ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου αλλά αναγνώρισε και μαύρες τρυπούλες στο τομέα των εσωτερικών πωλήσεων οι οποίες ασφαλώς και θα μπορούσαν να καλυφθούν ! Δεδομένης λοιπόν και της συγκυρίας των «δύσκολων εποχών» πρέπει να καταβληθεί προσπάθεια βελτίωσης του επιπέδου των υπηρεσιών…
Πάντως ο Χρόνος που ήταν παρών στο μάθημα έμεινε πολύ ευχαριστημένος από αυτά που άκουσε και ανέκραξε «Ε ναι ! Σωστά. Τα πέντε αστέρια του Negroponte Resort Eretria με ένα ενσωματωμένο σταθερά πρόγραμμα κατάρτισης προσωπικού θα μπορέσουν να λάμψουν ακόμη περισσότερο στο μέλλον» !
Ο παρών σε αυτό εδώ το blog Χρόνος έχει συντάξει μια περιληψούλα των όσων άκουσε

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου