Επικοινωνία: Ρουμελιώτης Χρήστος, Κυκλάδων 22, Αθήνα 11361. Τηλέφωνο: 6973 021 194 και e-mail : novus.sales@gmail.com
Ξεναγηθείτε στις ενότητες: Business is pleasure
Groups and meetings & Mini hotel service guide
To 99% φωτό είναι του Χρ. Ρουμ. και αντιπροσωπεύουν
την φιλοσοφία του για τα μεταδιδόμενα. Το Blog είναι μία αφαιρετική παρουσίαση του ξενοδοχείου Negroponte Resort Eretria 5* . (Σημείωση: Το ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ανακρίβειες, και τα μεταδιδόμενα γενικά μέσα από αυτό).

Welcome

Αυτό το blog (2007-2010) δημιουργήθηκε από κέφι. Έχει σκοπό να προβάλλει κάθε τι ξεχωριστό, ονειρικό που έχει σχέση με την Εύβοια [NEGROPONTE] και την αλληγορία της «To Negroponte Resort Eretria 5*» της. Κάθε φορά λοιπόν που θα παρουσιάζεται η ευκαιρία οπτικά, θα ακολουθεί και η γραπτή της τεκμηρίωση (φωτολόγος). Δεν είναι εύκολο. Ευκαιρίες έχουν δοθεί πολλές στο παρελθόν και από κει θ’ αντλήσουμε ιδέες. Το υλικό θα είναι όσο γίνεται πιο πρωτογενές και δωρικό. Είναι ανοιχτό σε συνεργάτες. Τι κρύβεται όμως πίσω από αυτή την προσπάθεια; Μια άκρατη φιλο-πονία; Μια φιλόδοξη ματαιοπονία; Μια άσκοπη φιλοδοξία; Μια άτοκη ονειρο-π(ό)ή(ώ)ληση; Ένας ανεκπλήρωτος επαγγελματισμός; Ένας φιλότεχνος ερασιτεχνισμός; Ένας ερωτικός ρομαντισμός; Μια διαφημιστική εκστρατεία; Ένας άκρατος ενθουσιασμός; Ένας υπέρμετρος εγωισμός; Ή μια υπέρμετρη ευφορία; Ή ένα εκχύλισμα ψυχής για την Εύβοια; Δεν γνωρίζω ακριβώς… Αυτό που ξέρω είναι ότι εδώ και πολλά χρόνια υπηρετούμε ένα θεσμό που λέγεται «τουρισμός» και αυτό που νιώθω είναι ότι έχω εθιστεί [μαζί με πολλούς άλλους υποθέτω] σε μία διαδικασία προσφοράς «ΕΥ ΖΗΝ» εις τρίτους έναντι ποικιλόμορφων τιμημάτων και είμαι σίγουρος ότι συναδελφοί μου στο χώρο αυτό προσφέρουν εκ βαθέων ό,τι ευγενέστερο διαθέτουν. Ο "εθισμός" είναι βαθύς και αγγίζει τη ψυχή και τη φαντασία. Γίνεται όνειρο που κρύβει κάτι το εξαιρετικό, προσδοκόμενο ή μη. Ένα όνειρο που αρχίζει και τελειώνει εκεί που η δημιουργική ικανότητα του ανθρώπινου παράγοντα συνδυαζόμενη με τις φυσικές ομορφιές μπορεί να παράγει ένα «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ HOTEL LIFE STYLE» που μπορεί να προσφερθεί άτομικά ή συλλογικά στους καταναλωτές.
Δείτε εδώ μικρά ρεπορτάζ από διάφορες εταιρικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο Negroponte Resort Eretria 5* κατά τη διάρκεια του έτους 2008
.
Ενδιαφέροντα ιστορικά και άλλα στοιχεία για την Ερέτρια εδώ και στιγμούλες από το Negroponte Resort Eretria 2008 εδώ

Customer Service Seminar



Ήταν μια ευχάριστη 1+1 «νοέμ» μέρα (17+18/11/2009) που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από το καλοκαιράκι. Η θάλασσα γαλήνια και απολαυστική έτοιμη να φιλήσει και τα πόδια των όποιων την πλησίαζαν να της πουν μια κουβέντα! «Έτσι είμαι γω, σαν να έλεγε, αγριεύω συχνά, αλλά δεν το κάνω από κακία. Είναι και αυτό μια προστασία δικιά σας. Απορροφώ μια περίσσια ενέργεια που ξεχύνεται από τους ουρανούς που τη φοβάται και ο ίδιος ο θεός μερικές φορές. Γενικά όμως νομίζω ότι είμαι πολύ χρήσιμη στους ανθρώπους… Love me !»

Εν μέσω λοιπόν μιας ιδανικής χαλαρωτικής ατμόσφαιρας οι ανθρώποι του Negroponte Resort Eretria είχαν το πλεονέκτημα να «καθίσουν στο θρανίο» να ακούσουν από τον εκφραστικώτατο Νίκο Τράντο, ψυχολόγο εκπαιδευτή προσωπικού ξενοδοχείων να τους μιλάει για το «ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ» πρέπει να γίνει ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών μια μονάδας πέντε αστέρων σαν το NEGROPONTE. Το ζήτημα αυτό συνδέεται άμεσα με τους ανθρώπους οι οποίοι ως δεδομένοι και μη στο χώρο θα πρέπει να βάλουν ως στόχο την αυτοβελτίωση και την επιτυχία αλλά και από τον ξενοδόχο να διαθέσει τα μέσα…

Λέξεις και εκφράσεις όπως «Επιτυχία» «δημιουργικότητα» «αυτοκριτική για το που έκανα λάθος να το διορθώσω» «θέλω να δώσω έστω και +1% παραπάνω στον πελάτη» «νάχω στο νου μου την πώληση» «να έχω έτοιμες προτάσεις» «να καλλιεργώ κατάλληλο λεξιλόγιο» «να αφουγκράζομαι τον άνθρωπο-πελάτη» να συμπεριφέρομαι με "ευγένεια", "φιλικότητα" και άλλες πολλές ηχούσαν επί ώρες στην ατμόσφαιρα τις δύο αυτές μέρες και ασφαλώς άρεσαν και προβλημάτιζαν τόσο εργαζόμενους όσο και ξενοδόχο που ήταν παρών. Ο εκπαιδευτής που έτυχε να είναι και πελάτης του ξενοδοχείου σε ανύποπτο χρόνο υπογράμμισε ότι έμεινε πολύ ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου αλλά αναγνώρισε και μαύρες τρυπούλες στο τομέα των εσωτερικών πωλήσεων οι οποίες ασφαλώς και θα μπορούσαν να καλυφθούν ! Δεδομένης λοιπόν και της συγκυρίας των «δύσκολων εποχών» πρέπει να καταβληθεί προσπάθεια βελτίωσης του επιπέδου των υπηρεσιών…

Πάντως ο Χρόνος που ήταν παρών στο μάθημα έμεινε πολύ ευχαριστημένος από αυτά που άκουσε και ανέκραξε «Ε ναι ! Σωστά. Τα πέντε αστέρια του Negroponte Resort Eretria με ένα ενσωματωμένο σταθερά πρόγραμμα κατάρτισης προσωπικού θα μπορέσουν να λάμψουν ακόμη περισσότερο στο μέλλον» !

Ο παρών σε αυτό εδώ το blog Χρόνος έχει συντάξει μια περιληψούλα των όσων άκουσε και μπορεί να την διαθέσει από το e-mail του: roumeliotis.christos@negroponteresort.gr σε όποιον του τη ζητήσει! Επίσης θέλει να υπενθυμίσει στους αναγνώστες του site αυτού πως σε ανύποπτο χρόνο (κλικ εδώ) είχε υπογραμμίσει την αξία της συνεχούς εκπαίδευσης του ξενοδοχειακού προσωπικού…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλικ εδώ για να δείτε τη συνεδριακή δραστηριότητα διαφόρων εταιρειών κατά το 2008 στο Negroponte Resort Eretria 5*

FIND A JOB IN CAREER JET

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

1. Links με δραστηριότητες εταιρικών πελατών του Negroponte Resort Eretria 5* κατά το 2008.
2. Links για την Ερέτρια.
3. Links με την καμπάνια του Negroponte Resort Eretria 5* "Business is ...pleasure"
4. Το Negroponte Resort Eretria 5* είναι μια αλληγορία της Εύβοιας!
5. H λέξη "Negroponte" αποδίδει τη Χαλκίδα και την Εύβοια την εποχή της κατάκτησής τους από τους Ενετούς και είναι κατά μερικούς μια αλληγορία του Εύξεινου Πόντου - Μαύρης Θάλασσας. Διαβάστε εδώ το άρθρο της Francoise Levaire.