Θέλησα να επανέλθω με ένα νέο μήνυμα προς τους υποψήφιους αγοραστές υπηρεσιών συνεδρίων δηλαδή επιχειρήσεις, φορείς, οργανισμούς συλλόγους και τους αντιπροσώπους τους που αναζητούν λύσεις. Είναι τώρα αρκετός καιρός που προβληματίζομαι πως η επιχείρηση θα φανεί πιο χρήσιμη, πιο αποτελεσματική, πιο ανθρώπινη, πιο κοινωνική και πιο οικολογική στους πελάτες της. Τα μέχρι σήμερα «εργαλεία» όπως η λειτουργική αρτιότητα, η γευστική γαστρονομική απογείωση, το τέλειο περιβάλλον, η σύγχρονη τεχνολογία, η φιλοπονία στελεχών και υπαλλήλων παράλληλα με μια δελεαστική οικονομική πρόταση, και με προπομπό ένα παχύσαρκο γραπτό ή προφορικό λόγο φαντάζουν παλαιωμένα ή φτωχά και κρύβουν αναγκαστικά το back ή το aside ή το after… "Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναπτυγμένοι πνευματικά και καλά πληροφορημένοι άνθρωποι επισημαίνει ο Philip Kotler θέλουν να ικανοποιήσουν βαθύτερες ανάγκες, όχι απλά παραδοσιακές ανάγκες και επιθυμίες. Θέλουν να ζήσουν περισσότερο δημιουργικές και εκπληρωμένες ζωές. Θέλουν να βλέπουν τις επιχειρήσεις και τις εταιρείες να αναλαμβάνουν μεγαλύτερη κοινωνική ευθύνη για τα ζητήματα που απασχολούν όλους (περιβάλλον, φτώχεια, ασθένειες, ναρκωτικά...). Ο Kotler αναφέρει το παράδειγμα της S.C. Johnson, ως μίας εταιρείας που καταφέρνει να συνδεθεί και με τα τρία σημεία επαφής με τον καταναλωτή: μυαλό, καρδιά, πνεύμα"…. Έχοντας λοιπόν αυτά κατά νου, μπορεί μια επιχείρηση αφ’ ενός να εξοπλιστεί με «αειφόρες» ευαισθησίες και αφ’ ετέρου να πάρει πρωτοβουλίες πραγματικής κοινωνικής ευθύνης, στο τομέα μας, τουριστικής ευθύνης και να προσφέρει ωφέλιμο έργο άμεσα και έμμεσα προς το συνεδριακό καταναλωτή. Προϊόντα λοιπόν όπως υποδοχή, διαμονή συνεδριακές, επισιτιστικές υπηρεσίες, πρέπει να υποστηρίζονται τόσο από μια πχ φιλοπεριβαντολλογική πολιτική αλλά και από ενέργειες που να εξυψώνουν το πνεύμα, να χαλαρώνουν το νου, να «ξεπιάνουν» το σώμα όπως εικαστικά, μουσικά δρώμενα, μικρές θεατρικές παραστάσεις, ελαφρά γυμναστικά προγράμματα υποστηριζόμενα από επαγγελματίες, αισθητική υποστήριξη επιθυμούντων κλπ. Αλλά σε όλα αυτά θα επανέλθω αργότερα. Προς το παρόν κάντε κλικ εδώ να δείτε ένα ενισχυμένο κοινωνικό εκδρομικό προγραμματάκι που ετοιμάσαμε για κάποια senior group για το ξενοδοχείο Miramare Erteria 4* που ευελπιστούμε να κερδίσουμε την προσοχή τους από το άμεσο και ευρύτερο περιβάλλον μας.
Χρήστος Ρουμελιώτης. Ερέτρια - Greece.
Σημ. : Η εμφανιζόμενη στο άρθρο εικόνα (προσφορά) είναι ενδεικτική και είναι δυνατόν ν'αλλάξει χωρίς προειδοποίηση. Για προσφορές παρακαλώ απευθυνθείτε στον Ρουμελιώτη Χρήστο τηλ. 2229061935 ή 6973021194 ή στο e-mail: roumeliotis.christos@negroponteresort.gr ή επικοινωνείστε με τον Υπεύθυνο Πωλήσεων του Ξενοδοχείου Κύριο Νερούτσο Αλέξανδρο στο www.negroponteresort.gr
Ήταν πολύ ωραία, fête Mimi
-
Ήταν πολύ ωραία χτες 26/10 στης Μιμής.
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
Οικοδέσποινα: Μιμή Τάμπαση.
(Συνδιοργάνωση): Χρήστος Ρουμελιώτης.
Εορτή: Αγίου Δημητρίου.
...
Πριν από 4 εβδομάδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου