Επικοινωνία: Ρουμελιώτης Χρήστος, Κυκλάδων 22, Αθήνα 11361. Τηλέφωνο: 6973 021 194 και e-mail : novus.sales@gmail.com
Ξεναγηθείτε στις ενότητες: Business is pleasure
Groups and meetings & Mini hotel service guide
To 99% φωτό είναι του Χρ. Ρουμ. και αντιπροσωπεύουν
την φιλοσοφία του για τα μεταδιδόμενα. Το Blog είναι μία αφαιρετική παρουσίαση του ξενοδοχείου Negroponte Resort Eretria 5* . (Σημείωση: Το ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ανακρίβειες, και τα μεταδιδόμενα γενικά μέσα από αυτό).

Welcome

Αυτό το blog (2007-2010) δημιουργήθηκε από κέφι. Έχει σκοπό να προβάλλει κάθε τι ξεχωριστό, ονειρικό που έχει σχέση με την Εύβοια [NEGROPONTE] και την αλληγορία της «To Negroponte Resort Eretria 5*» της. Κάθε φορά λοιπόν που θα παρουσιάζεται η ευκαιρία οπτικά, θα ακολουθεί και η γραπτή της τεκμηρίωση (φωτολόγος). Δεν είναι εύκολο. Ευκαιρίες έχουν δοθεί πολλές στο παρελθόν και από κει θ’ αντλήσουμε ιδέες. Το υλικό θα είναι όσο γίνεται πιο πρωτογενές και δωρικό. Είναι ανοιχτό σε συνεργάτες. Τι κρύβεται όμως πίσω από αυτή την προσπάθεια; Μια άκρατη φιλο-πονία; Μια φιλόδοξη ματαιοπονία; Μια άσκοπη φιλοδοξία; Μια άτοκη ονειρο-π(ό)ή(ώ)ληση; Ένας ανεκπλήρωτος επαγγελματισμός; Ένας φιλότεχνος ερασιτεχνισμός; Ένας ερωτικός ρομαντισμός; Μια διαφημιστική εκστρατεία; Ένας άκρατος ενθουσιασμός; Ένας υπέρμετρος εγωισμός; Ή μια υπέρμετρη ευφορία; Ή ένα εκχύλισμα ψυχής για την Εύβοια; Δεν γνωρίζω ακριβώς… Αυτό που ξέρω είναι ότι εδώ και πολλά χρόνια υπηρετούμε ένα θεσμό που λέγεται «τουρισμός» και αυτό που νιώθω είναι ότι έχω εθιστεί [μαζί με πολλούς άλλους υποθέτω] σε μία διαδικασία προσφοράς «ΕΥ ΖΗΝ» εις τρίτους έναντι ποικιλόμορφων τιμημάτων και είμαι σίγουρος ότι συναδελφοί μου στο χώρο αυτό προσφέρουν εκ βαθέων ό,τι ευγενέστερο διαθέτουν. Ο "εθισμός" είναι βαθύς και αγγίζει τη ψυχή και τη φαντασία. Γίνεται όνειρο που κρύβει κάτι το εξαιρετικό, προσδοκόμενο ή μη. Ένα όνειρο που αρχίζει και τελειώνει εκεί που η δημιουργική ικανότητα του ανθρώπινου παράγοντα συνδυαζόμενη με τις φυσικές ομορφιές μπορεί να παράγει ένα «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ HOTEL LIFE STYLE» που μπορεί να προσφερθεί άτομικά ή συλλογικά στους καταναλωτές.
Δείτε εδώ μικρά ρεπορτάζ από διάφορες εταιρικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο Negroponte Resort Eretria 5* κατά τη διάρκεια του έτους 2008
.
Ενδιαφέροντα ιστορικά και άλλα στοιχεία για την Ερέτρια εδώ και στιγμούλες από το Negroponte Resort Eretria 2008 εδώ

Η άνοιξη φοράει τη ...προσφορά της !

Θέλησα να επανέλθω με ένα νέο μήνυμα προς τους υποψήφιους αγοραστές υπηρεσιών συνεδρίων δηλαδή επιχειρήσεις, φορείς, οργανισμούς συλλόγους και τους αντιπροσώπους τους που αναζητούν λύσεις. Είναι τώρα αρκετός καιρός που προβληματίζομαι πως η επιχείρηση θα φανεί πιο χρήσιμη, πιο αποτελεσματική, πιο ανθρώπινη, πιο κοινωνική και πιο οικολογική στους πελάτες της. Τα μέχρι σήμερα «εργαλεία» όπως η λειτουργική αρτιότητα, η γευστική γαστρονομική απογείωση, το τέλειο περιβάλλον, η σύγχρονη τεχνολογία, η φιλοπονία στελεχών και υπαλλήλων παράλληλα με μια δελεαστική οικονομική πρόταση, και με προπομπό ένα παχύσαρκο γραπτό ή προφορικό λόγο φαντάζουν παλαιωμένα ή φτωχά και κρύβουν αναγκαστικά το back ή το aside ή το after"Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναπτυγμένοι πνευματικά και καλά πληροφορημένοι άνθρωποι επισημαίνει ο Philip Kotler θέλουν να ικανοποιήσουν βαθύτερες ανάγκες, όχι απλά παραδοσιακές ανάγκες και επιθυμίες. Θέλουν να ζήσουν περισσότερο δημιουργικές και εκπληρωμένες ζωές. Θέλουν να βλέπουν τις επιχειρήσεις και τις εταιρείες να αναλαμβάνουν μεγαλύτερη κοινωνική ευθύνη για τα ζητήματα που απασχολούν όλους (περιβάλλον, φτώχεια, ασθένειες, ναρκωτικά...). Ο Kotler αναφέρει το παράδειγμα της S.C. Johnson, ως μίας εταιρείας που καταφέρνει να συνδεθεί και με τα τρία σημεία επαφής με τον καταναλωτή: μυαλό, καρδιά, πνεύμα"…. Έχοντας λοιπόν αυτά κατά νου, μπορεί μια επιχείρηση αφ’ ενός να εξοπλιστεί με «αειφόρες» ευαισθησίες και αφ’ ετέρου να πάρει πρωτοβουλίες πραγματικής κοινωνικής ευθύνης, στο τομέα μας, τουριστικής ευθύνης και να προσφέρει ωφέλιμο έργο άμεσα και έμμεσα προς το συνεδριακό καταναλωτή. Προϊόντα λοιπόν όπως υποδοχή, διαμονή συνεδριακές, επισιτιστικές υπηρεσίες, πρέπει να υποστηρίζονται τόσο από μια πχ φιλοπεριβαντολλογική πολιτική αλλά και από ενέργειες που να εξυψώνουν το πνεύμα, να χαλαρώνουν το νου, να «ξεπιάνουν» το σώμα όπως εικαστικά, μουσικά δρώμενα, μικρές θεατρικές παραστάσεις, ελαφρά γυμναστικά προγράμματα υποστηριζόμενα από επαγγελματίες, αισθητική υποστήριξη επιθυμούντων κλπ. Αλλά σε όλα αυτά θα επανέλθω αργότερα. Προς το παρόν κάντε κλικ εδώ να δείτε ένα ενισχυμένο κοινωνικό εκδρομικό προγραμματάκι που ετοιμάσαμε για κάποια senior group για το ξενοδοχείο Miramare Erteria 4* που ευελπιστούμε να κερδίσουμε την προσοχή τους από το άμεσο και ευρύτερο περιβάλλον μας.
Χρήστος Ρουμελιώτης. Ερέτρια - Greece.
Σημ. : Η εμφανιζόμενη στο άρθρο εικόνα (προσφορά) είναι ενδεικτική και είναι δυνατόν ν'αλλάξει χωρίς προειδοποίηση. Για προσφορές παρακαλώ απευθυνθείτε στον Ρουμελιώτη Χρήστο τηλ. 2229061935 ή 6973021194 ή στο e-mail: roumeliotis.christos@negroponteresort.gr ή επικοινωνείστε με τον Υπεύθυνο Πωλήσεων του Ξενοδοχείου Κύριο Νερούτσο Αλέξανδρο στο www.negroponteresort.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλικ εδώ για να δείτε τη συνεδριακή δραστηριότητα διαφόρων εταιρειών κατά το 2008 στο Negroponte Resort Eretria 5*

FIND A JOB IN CAREER JET

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

1. Links με δραστηριότητες εταιρικών πελατών του Negroponte Resort Eretria 5* κατά το 2008.
2. Links για την Ερέτρια.
3. Links με την καμπάνια του Negroponte Resort Eretria 5* "Business is ...pleasure"
4. Το Negroponte Resort Eretria 5* είναι μια αλληγορία της Εύβοιας!
5. H λέξη "Negroponte" αποδίδει τη Χαλκίδα και την Εύβοια την εποχή της κατάκτησής τους από τους Ενετούς και είναι κατά μερικούς μια αλληγορία του Εύξεινου Πόντου - Μαύρης Θάλασσας. Διαβάστε εδώ το άρθρο της Francoise Levaire.